2012年4月22日 星期日

達明一派兜兜轉轉演演唱唱會 2012



今晚達明終於開show喇 , 今晚我只是坐$180, 要等星期一先可以感受$480的氣氛!

看完真是好興奮, 今次演唱會的Visual Effect真是一流, 十萬個鐘意!

今日雖然達哥都講了好多說話, 不過呢他好似融入唔到成個演唱會, 希望跟住幾場, 他表現會更好! (有觀眾話他今晚講的說話多過他一生講的XD, 朋友們就話他說話能力比以前退步了不少), 其實我一直覺得劉以達在96年演唱會的表演是最投入的, 可惜我只能透過DVD重溫.....好記得當時劉以達有打鼓同彈琴, 好想看! 其實我一直好期待只有劉以達的結他在明哥側邊伴奏的表演, 其他樂器不要, 看來這種表演要再等了!

明哥一開始未開到聲, 失準, 希望他不要太介意啦!

8:45pm都未開場, 觀眾有少少鼓譟, 跟住先熄燈開場.............

音響未夾得好好

吾吾... 達哥的鏡頭仍然少之有少, 而我好懷疑個攝影師是不是分不到幾時是劉以達彈結他solo部份, 永遠都捉不到他那重要的moment !!!

估唔到開場既然是達哥solo《晚節不保》, 今次達哥冇上次演唱會唱得咁好, 可能未warm up!







4月21日 rundown






晚節不保 (劉以達solo) 驚喜
半生緣 其實是不是應該這首歌開場, 半生緣, 好符合他們2個近50的男人
石頭記 明哥失準
馬路天使
崩裂 個mv好正, 感覺一流
溜冰滾族

達明的四個階段
繼續追尋 我比較鐘意上次演唱會的編曲, 今次這個太迷幻, 不合這首熱血歌曲意思
甜美生活
達明一派對 舊照片很好看
It's my party 電視上的字好catching!

沒有張揚的命案驚喜, 估不到會唱這首, 好正
今天應該很高興
大亞灣之戀 好緊貼, 記得當時頭條新聞都有用這首
天問 吾吾...究竟基爵出來做乜!? 個人認為96版本最perfect
一額汗 (劉以達solo) 好正, 但好多人當是厠所位><
我的天使(劉以達solo) 首歌CD版好好聽, 達哥加油
忘記他是她 (黃耀明 solo) 點解冇劉以達, 宗教理由!!??
禁色 (黃耀明 solo) 同上
愛彌留 又是超正的歌!!
十個救火的少年
你還愛我嗎
天花亂墜
排名不分先後左右忠奸 2012 (你chok定唔chok)
下流
迷惘夜車
今夜星光燦爛
青春殘酷物記
輪流轉 反高潮位, 點解會唱這首, 未諗得明!

(因遲開場, 好快就再出來Encore)

Encore
末世情
一個人在途上(國) 好鐘意的一首歌!!
皇后大盜 感動位, 共你荒土飛縱 共你風中放逐 沙滾滾願彼此珍重過

好鐘意這個Graphic, 80年代最具代表性的音樂物品, 好正!


就是這個MV, 好配合崩裂首歌!




見到2個溜冰LOOK, 就知唱邊首歌啦!


左邊是JANSON?




中英歷史!




他們2個頭像好過癮, 大家可以見到上面仲有3個mon影住樂手, 我想講我見他們玩樂器的畫面仲多同清楚過達哥......


天問, 高高在上的一對眼望眾生!




達哥solo!! 木結他!


最鐘意這場舞台設計, 字是模仿九龍皇帝的字, 色調是紅白藍, 好正! 正在唱你還愛我嗎?




最鐘意這個投射, 可以好清楚望到他2個, 同埋我覺得這件衫最型!!!
最後一首歌喇........
Tat Ming Pair

Tat Ming Pair 
----------------------------------------------------
想得到最新既資訊, 請like我既facebook page!

我們都是聽粵語流行曲長大的 | Promote your Page too

沒有留言:

張貼留言