2012年4月19日 星期四

Soliton

終於知道這間公司是做什麼生意,是做類似MOOV同KK Box的網上音樂庫。你給月費,就可以任聽他們音樂庫有的歌曲。

我手多多,申請試玩7天Soliton的服務,感覺不俗,有新歌playlist,可以update下我,又可以follow藝人,望下他們的Playlist(不過都要班歌手真是UPDATE,這個賣點先有用)。


玩了2日,有少少興趣申請這個服務,就去望下價錢啦,原來全部都是$49月費,感覺上Moov最抵,因為連MTV同演唱會都有,但好可惜,無android的app, KK box就同Soliton一樣,不過Soliton就有好多優惠,好似有DBS卡就85折,訂六個月送headphone。


望完月費,就覺得好似唔多值,2個月的月費就等於一隻CD價錢,好似買CD有實物開心些,再想想其實我只是想用這個服務去聽下有什麼新歌,以前明明我開收音機,就免費有機會接觸新歌,就解現在好似要扭盡六壬先聽到...


講咁多,其實我覺得這類服務是我心目中的合理價錢就是$30,可惜我冇DBS咭,今次同Soliton都是無緣喇!(我其實仲十五十六, 究竟訂唔訂好呢!!??)

不過如果Soliton可以做到他們最初講的人工智能推介合心水歌曲就非常之勁, 即是我play林一峰的時候, 他會suggest王菀之比我, 當然最好要做得再仔細些, 好似邊首歌同邊首歌其實有共通的特點,個system可以做到咁人工智能真是perfect ~



其實Soliton請唔請人?我好想幫你們update playlist同各歌曲資料呢~

大家有興趣可以到: http://www.soliton-music.com/

----------------------------------------------------想得到最新既資訊, 請like我既facebook page!

我們都是聽粵語流行曲長大的 | Promote your Page too

沒有留言:

張貼留言