2012年3月7日 星期三

心病未瘉為搵錢復合 達明剖白不和真相 - 頭條日報20120302

轉載 http://www.hkheadline.com/ent/ent_content.asp?track=news&contid=181656&srctype=n 頭條日報 02.03.2012


達明一派為慶祝入行25周年,相隔8年於4月20至22日再踏紅館舉行演唱會,反目多年又突然做番朋友,全因一個「錢」字,兩人接受本報獨家專訪期間,大爆當年不和後又復合的來龍去脈,明哥左一句「當年我好小朋友,誤會唔好再講。」阿達右一句「咁大年紀乜都睇化。」兩位年近半百的朋友談及多年的恩怨,表面不計前嫌,實際句句夭心夭肺,兩人拳來腳往,話中有話,跟特首候選人每日出招一樣精采。

  達明一派於91年解散,當年明哥曾說:「達明成立第一年已發覺大家好唔夾,所以唯有喺唔同音樂風格中搵出共同音樂空間去擦出火花。」同牀異夢始終不長久,其後在十周年、二十周年之際達明曾復合過兩次,但06年那次,讓達明之間的隔閡更為嚴重,演唱會結束後,兩人再次分道揚鑣 ,是預計得到的不相往來。皆因阿達曾公開表達不滿,稱他永遠活在明哥的影子下,亦不滿意《石頭記》被收入黃耀明的個人精選碟《我愛明歌》中,更向傳媒大吐苦水,指當年商台宣佈請軟硬與達明演出,開會卻沒他份,埋怨不受尊重。


  6年無聯絡

  整整6年,達明完全零接觸,直至去年信主後的阿達主動聯絡,加上明哥身邊人不斷提醒要為達明25周年做啲嘢,達明一致通過決定開Show搞大佢。問到久別重逢,是否百般滋味在心頭?明哥一貫答得滋油:「無陌生感覺,都識咗咁多年啦。」阿達附和:「係啦,我都知佢脾性,除非鬼上身嘅啫。」那早已和解了嗎?阿達搶答:「無。」但明哥懶理:「和解好耐啦,今日坐得埋一齊,算數啦,都咁大個人,人生要豁達啲,唔好計埋芝麻綠豆嘅事,做人要體諒,早年我哋已經傾,有啲矛盾解決咗。」對明哥言論,阿達全程O嘴,有口難言。

  達明話中話

  問到今次復出是否主要為搵真銀?阿達答到坦白:「可以咁講嘅,亦好希望一齊做落去,可以做埋世界巡迴Show。」問到當年不和原因,明哥欲言又止:「過去咗唔想講,總之係誤會,大人有大量,我當年好小朋友。」聽畢明哥回答,阿達想了一想:「無介意,咁大年紀乜都睇化,家好開心,當兩個老友出玩音樂,好Enjoy呢種感覺,事實多過一個人就會有是非。」對阿達的「老友論」,明哥有點抗拒還有所暗示:「唔可以話我哋好啱,我哋無一齊玩,做嘢各有各,等於好朋友未必做到好嘅同事。總之誤會嘅嘢唔好再講,再講就溝通唔到。」

  MakeUp:Cathy Lau@Colour Corner

  Hair:Ivan Lee@Headquarter 

  Wardrobe:Adidas、Full Stop T-Shirt Concept Store

  Location:IL CAFF'E
----------------------------------------------------
想得到最新既資訊, 請like我既facebook page!

我們都是聽粵語流行曲長大的 | Promote your Page too

沒有留言:

張貼留言