2012年3月11日 星期日

有話兒:達明復合 應該很高興 - 蘋果日報20120310

轉載自 http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120310&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=16142800
蘋果日報 2012.3.1025年前,一位活躍於地下樂壇的 band友,於《搖擺雙週刊》刊登了一則招募主音歌手的廣告,一位任職商台的 DJ去了應徵,經過面試,二人一拍即合,就這樣,劉以達和黃耀明組成了達明一派。
25年後的今天,他們為慶祝銀禧再次重聚,難得默契不變,作為達明一派的歌迷,心中感安慰之餘,也不期然想起一首歌—《今天應該很高興》。 撰文:李珮洳


達明一派 25年來多次離離合合,亦因此一次又一次傳出不和,猶記得對上一則有關他們的新聞,就是說兩人本來獲邀開騷,卻因不和告吹……而「不和傳聞」,就成了這個訪問的第一條問題。
黃耀明有點沒好氣的笑着說:「仲問呢個問題?之前咪澄清過囉,不和係人哋套上去嘅,今日見到我哋兩個坐埋一齊,咁仲叫不和?過咗去嘅嘢唔好再提。」事實上,在訪問拍照期間,明哥總會不時為劉以達整理衣服,阿達也會先看看明哥再擺出適合的甫士及表情作配合,默契十足。

問到這次重聚是誰人先作主動?阿達絞盡腦汁也想不起來:「我唔記得邊個打畀邊個先啦,總之大半年前我約明哥喺九龍酒店見面,一傾就傾咗幾粒鐘,幾年冇見,當然好多嘢傾,當時都冇傾過要開騷㗎!」明哥補充說:「其實之前經理人、唱片公司都有叫我哋搞,但阿達又忙自己嘢,我又要出碟又返內地,一直都唔成事,咁啱今年係達明 25年,其實下個月已經係 26年啦,加上有檔期就開啦!」結果「達明一派兜兜轉轉演演唱唱會」鐵定於 4月 20至 23日於紅館舉行。
今天達明重聚開騷慶祝銀禧,並不打算推出新大碟,但卻會把當年《排名不分先後左右忠奸(無大無細超)》配合現今這個年代重新填詞。那麼,歌中第一句歌詞的「鄧小平」,會否改為「唐英年」?阿達即哈哈大笑說:「你哋都估到啦,都係呢啲人啦,家唔唱佢唱邊個喎,總之呢首歌幾時改啲人名落去都啱。」

至於演唱會內容,他們仍在商討中,惟一已肯定的是,明哥堅持這次要用上較好的音響:「入場睇我哋嘅人一定唔係要睇啲乜嘢特別視覺效果,唔係睇我跳舞,所以今次我要求訂一套貴啲嘅音響,請日本工程師過嚟, band大部份都係人山人海。」畢竟這是一個慶祝達明一派的演唱會,明哥表示,演唱會上也不會演唱太多個人的作品。


兄弟少嗌交


自 04年「達明一派為人民服務演唱會」後,事隔八年再開騷,明哥覺得拍檔變得比從前圓滑:「當然,有邊個係冇缺點呀?但唔一定要改囉。大家忍受唔到咪停吓囉,以前發覺大家音樂路向唔再一樣,夾硬做落去都唔係好事,因為唔會再有進步空間,但今次再合作大家感覺好舒服。」而阿達則覺得現時的明哥多了一份妥協及溫和:「其實以前我又比較細路仔,我哋以前都好少嗌交,第一晚傾唔成,咪返去諗一晚第二晚先再傾囉。」
25年,人和事總會變,但默契這回事卻只會隨年月有增無減,正如最後問到二人選擇一首最喜歡的達明作品,他們竟同樣異口同聲揀選了《今天應該很高興》。
化妝: Cathy Hau( Colour Corner)
髮型: Ivan Lee( Headquarters)
服裝提供: Burberry
場地提供: IL Caffe說起 25年前達明一派的組成經過,曾拍笑片的阿達認真又搞笑地娓娓道來:「以前我已經喺地下樂壇搞搞震,自己本身隊 DLLM解散後,就想搵番條友唱歌同我夾 band,家就話上網搵人啫,嗰陣冇嘛,咁我就喺《搖擺雙週刊》登咗個細細格廣告,嗰時蔡一傑同蔡一智都有嚟見過,之後有一日就收到明哥嘅電話,咪約佢上嚟見吓面、搞吓嘢囉,點知一搞就兩、三粒鐘啦!」
當時任職 DJ的明哥說,跟阿達見面後,原來等了兩個月仍沒收到回覆,以為阿達已另覓人選。


俞琤穿針引線明哥續說:「我當時諗住一定唔得,如果 OK一定好快有消息,等咗幾個月都冇,打算放棄,後來有一日收到阿達電話,咁咪錄 demo囉。因為我做電台,識得俞琤,佢幫我哋交啲歌畀唱片公司,最後揀咗寶麗金。」
----------------------------------------------------
想得到最新既資訊, 請like我既facebook page!

我們都是聽粵語流行曲長大的 | Promote your Page too

沒有留言:

張貼留言