2012年2月1日 星期三

梁漢文Big Man演唱會

有少少覺得期望越大, 失望越大..

首先張poster好ugly。

選曲麻麻, 特別是快歌的那一part, 用『PG家長指引』來開場, 帶動唔起氣氛。Edmond揀了些好唔hit的快歌, 可能是我out, 但自問我都有幾多他的碟, 有幾首我都未聽過, 入行二十年, 要找10首令人有印象的快歌都不算過份, 好似『披頭四』就好應該是放落RUNDOWN入面, 真是無快歌的話, 將慢歌remix做快歌, 都好好多。

Edmond話做演唱會有快歌會有著數, 但我自己覺得是2個做法, 你就算成場唱慢歌, 都可以搞得個演唱會好好睇, 好似最近千嬅個個minor classics, 我就覺得做得非常好。我自己在意歌者能否用他自己的歌聲感動觀眾, 而唔係好似做show咁, 只係想觀眾開心, 如果係咁我不如去睇standup show。好似今次Edmond唱幾首慢歌, 每首中間加插他幾段趣聞話想令觀眾對他加深認識, 但我就覺得破壞氣氛, 慢歌與慢歌之間應該是諗辦法link up 2首歌, 又或者唔講說話都好。


演唱會中間edmond有個短片約略講他這20年的歌唱生涯, 但我就覺得似呻苦短片, 內容大約是話梁漢文一直好努力去造好音樂, 去等運氣降臨, 不過我覺得一首歌可唔可以hit, 除了運氣, 仲有好多其他因素, 好似marketing就已經是好重要啦! 睇完我會覺得梁漢文是一個唔夠積極的人。

衫我覺得好古怪, 偏向女性化, 特別是最尾Big man 閃零零個套衫好詭異, 係個腰帶度放煙花, 我自己諗得衰, 我覺得好三級= = |||

其實之前聽他做訪問, 話想個show華麗些, 有更多視覺效果, 好似放煙花, 可能我太老土, 我自己覺得放煙花唔會是咁樣放, 他咁樣放變了套笑片, 而不是Grand, 我唔覺得咁樣好睇。

自己覺得Edmond邊彈邊唱是一個好Charming的事, 亦是一個他的selling point, 是香港真是唔多好歌手可以自彈自唱。不過可惜就是今次Edmond彈琴真是好少。希望他下次再有演唱會, 可以彈多些!

雖然話只開數場, budget有限, 不過我都有睇過些得2場, 但製作得好華麗的演唱會。其實是演唱會中, 聽到Edmond自己講話budget有限, 個台/show係咁架喇, 真係有些滴汗。

講了咁多缺點, 是時候講返些我欣賞的地方


謝霆鋒伴奏《灜寰搜奇》 個part, 真是好感動, 我十分鐘意他這首歌, 如果他唱埋『我的命運』就好喇。
http://www.tudou.com/programs/view/KhiRwOrJvx8/

《懶音歌》轉做慢版, 我覺得是幾好聽的

請DBS合唱團一齊合唱這個idea好好, 如果可以再develop落去會更加好。(不過好似請得唔夠多人, 我坐$180就覺得唔夠聲...)

唱《衣櫃裡的男人》的時候, 他哩埋是個木箱入面, 個idea又是好好, 不過我唔buy他跟住變魔術個下….

PS 今日睇微博edmond話這個演唱會唔會出到dvd, 因為歌曲版權太貴……咦…這樣唔係應該傾rundown時就知既咩?
----------------------------------------------------
想得到最新既資訊, 請like我既facebook page!

我們都是聽粵語流行曲長大的 | Promote your Page too

沒有留言:

張貼留言