2012年2月18日 星期六

拆夥多年感陌生 達明極速減肥賀銀禧

去以下link, 仲可以睇到他們拍攝演唱會poster的花絮。阿達仍然是咁呆, 明哥依然咁型咁靚仔!


http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120215&sec_id=462&art_id=16070452

Extract from 15/02/2012 蘋果日報

拆夥多年感陌生 達明極速減肥賀銀禧

拆夥多年的達明一派即將重組開演唱會,黃耀明和劉以達將在 4月重踏紅館舉行 25周年演唱會。日前明哥和阿達拍攝宣傳海報,他們以閃銀造型慶祝銀禧紀念,期間不時互相整理衣服和研究擺甫士,老友鬼鬼,以行動粉碎不和傳言。

經典組合達明一派今年組成 25周年,早年兩人拆夥各自發展,更一度傳出不和,但今年明哥和阿達終於再有機會聚頭,因為他們會重組,於 4月在紅館舉行「兜兜轉轉達明一派演演唱唱會」。日前兩人一同拍攝宣傳海報,現場見明哥和阿達不但有講有笑,還出手幫對方整理靚衫,一同研究擺甫士影相,表現老友鬼鬼,足可粉碎當年不和傳聞。

「我哋老咗」

明哥、阿達其中一款造型是全銀 look,明哥表示:「今日咁銀係因為我哋入行 25周年,所以係要慶祝我哋銀禧紀念。」但兩人分開發展一段時間,會否影響默契?明哥指這樣反而更好,因為有陌生感,能令他們再次擦出火花,說畢,明哥不忘搞笑說:「我哋老咗喇嘛!」在旁的阿達答道:「係呀,落到去唔開心唔好呀!」明哥和阿達不約而同表示要為演唱會 keep弗,明哥坦言現在的體重是人生的高峰,因此有減肥的必要,阿達則自嘲說:「都唔夠我一半,上次我開演唱會有去纖體,減咗 30磅,我諗今次都一樣要。」

揀歌頭痛

至於會否為選曲目而煩惱?明哥坦言:「真係太多選擇,當然會有我哋嘅合唱歌啦,又會有我哋兩個各自嘅歌,當中再揀最鍾意嘅出嚟。」阿達則透露會為歌迷帶來新作品:「除咗經典嘅達明一派歌曲外,應該都會有新歌,唔會只係得舊歌,可能仲會推出新碟。」

撰文:丁寧
----------------------------------------------------
想得到最新既資訊, 請like我既facebook page!

我們都是聽粵語流行曲長大的 | Promote your Page too

沒有留言:

張貼留言